hello, my name is picnic lover

13:20 9. června 2016



Piknik! Jakmile začne svítit sluníčko, začíná čas pikniků!! Když jsem byla malá, maminka vzala deku, děti a pozvala kámošky na zahradu. Každá donesla něco dobrýho, my jsme běhali po zahradě a byla to samozřejmě neskutečná zábava. Dneska si už tato aktivita vysloužila vlastní cool název. Piknik! Já je mám čím dál tím víc ráda, speciálně když teď bydlím blízko parku. :)

Možná jste piknikový maniaci jako já, ale možná jste začátečníci a nepřipadají Vám pikniky tak zajímavé a hlavně nevíte, jak je co nejlépe realizovat. Proto jsem se rozhodla, Vám pomocí zásoby svých piknikových fotek ukázat, co mě na tom tak baví a proč!

1. Jídlo

No tak v první řadě k pikniku patří samozřejmě jídlo. S kamarádama se můžete domluvit tak, že každý donese něco a najednou z toho máte jednu velkou hostinu. 



2. Lidé

Od vždycky jsem ráda trávila čas s lidma (tedy krom mého prvního roku života, to jsem byla prý přehnaný mamánek). Na pikniku, který uděláte v parku nebo v přírodě je super, že když jdou kolem další lidé, můžete je přizvat a poznat tak nové lidi. Na druhou stranu, když chcete navodit intimní, domácí atmošku na dobrej pokec, vytváření hlubších kamarádských vztahů, náročný rozhovory, nebo třeba čtení Bible, piknik Vám to taktéž umožní :)




3. Designové maličkosti

Pokud máte fakt rádi ty roztomilý a krásný detaily, který se dají pohledat třeba na Pinterestu, tak prostě musíte mít rádi piknik. Ten nejvydesignovanější jsem dělala s Kostelem Jinak minulé léto a byla jsem na něj moc hrdá! Skleničky na stromech, vlaječky z papíru, cedulky k jídlům...

4. Outfity

A nakonec ty oblečky. Haha. Na piknik se můžete obléct jako princezna nebo jako otrhánek a oboje je správně. Piknik můžete připravit elegantní, nebo prostě jednu velkou žranici a stromy, tráva a celá okolní příroda Vám akci a atmosféru krásně doplní. 



Proto Vás chci povzbudit, chytněte kámošku za ruku a vyražte na piknik! Můžete mít skvělý rozhovory o věcech, který mají smysl, nebo o věcech, které dávají smysl jen Vám (haha). Nepotřebujete na to být boháči, stačí namazat rohlík a vyrazit a atmosféra se udělá sama! Bude to stát za to. Rozhodně to pak hoďte na instagram - protože na to jsou pikniky taky parádní a dejte mi vědět, jak to šlo!

S láskou Vaše L.

You Might Also Like

0 komentářů