Vánoce a Silvestr

19:53 5. ledna 2016



Během svátků jsme si mohli všimnout absence článků "Můj týden ve fotkách". Bylo to proto, že jsem chtěla a potřebovala nejen čerpat energii a odpočívat, ale taky se plně věnovat všem rodinám a blízkým :) Proto to teď chci aspoň malinko dohnat fotkama z Vánoc a ze Silvestra! Moc jsem si ten čas užila a doufám, že i vy! :)


Vánoce



Už tradičně (2. rokem) jsme měli na Štědrý večer sushi (z výborného Sushi Bar v Šumperku!) na večeři. Kromě toho, že nemusím stát cely den u plotny, tak nám s Vaškem sushi neskutečně chutná!



Večeři jsme sdíleli s kamarádama Liborem, Danielem a Jennifer.


Už jste někdy zkoušeli dávat na stromeček sušené pomeranče? Krom toho, že se mi líbí, tak krásně voní!





 Daniel a Jennifer přijeli do Šumperka v listopadu na 3 měsíce z USA z Minnesoty. Přijeli nám pomoct na Kostele a taky s náma jednoduše trávit čas:)



Ve 22:00 jsme se ještě sešli na Kostele Jinak , Vašek řekl pár myšlenek (O kom (o čem) jsou Vánoce? - klikni sem) dali jsme si svařák a měli jsme se krásně :)


Mezi svátkama jsem byla na hromadě vánočních večírků, besídek s blízkýma lidma :)







Silvestr

Slavili jsme na Kostele Jinak. Krom Photo Booth jsme si užili karaoke a výbornou večeři, kterou pro nás připravil Peťa Václavek. A nakonec 30ti minutový ohňostroj od zdejší vietnamské komunity. Fakt dobrý!
Většina fotek je od šikovné Natálky Rýznarové.











Ještě jednou Krásný rok 2016!

Jsem vděčná za to že jste, že mi píšete a povzbuzujete mě psát dál! Díky, že se máme!




You Might Also Like

1 komentářů

  1. ahoj liduš,krásné fotky,vidět,že jste si pěkně užívali.my také prožíváme hezké vánoce!ale jen k těm sušeným pomerančům:jěště,když jsme bydleli v Olomouci v bytečku 1+1 nám trubky k topení vedly zcela logicky :) pod stropem,tudíž se na krásně věšelo cokoliv,no a na Vánoce jsem si vymyslela a pověsila ozdoby ze suš.pomerančů,skořice a rozinek,ano,krásně nám to vonělo,jaké pak bylo překvapení,když asi tak v půlce ledna nám z nich začaly padat malé larvičky,moli si v pomerančích!udělali líheň,tož jsem vzala nůžky a celé zdobení letělo dolů,že jsem se málem poblila nemusím asi ani zmiňovat....:)Liduško,přeji ti a Vaškovi z celého srdce ať vám p.bůh žehná ,spoustu lásky a dobra na rozdávání!majka vranová

    OdpovědětVymazat