Můj týden ve fotkách III.

20:12 12. října 2015


Ahoj! Nový týden, nové fotky, nové zážitky! Praha -> Minnesota!


Aw! Mám neskutečně ráda své spolubydlící a ranní procházky do školy se zastávkou v EMA!


Od pondělí do středy jsem měla možnost být na konferenci East to West 2015 v Praze. Konference se týkala zakládání křesťanských sborů, jako jsme my založili Kostel Jinak v Šumperku.



S Vaškem jsme si zase udělali rande a tentokrát do Crazy Cow Stakehousu. Zase jsme koupili voucher přes Slevomat. Jídlo bylo chutné, steak propečený tak, jak jsme si přáli, ale prezentace pokrmu rozhodně nestála za původní cenu, to mě mrzelo.



Gabrielka měla narozeniny! Na bytě jsme to s holkama oslavily jak se patří a další den jsme si zašly s Gab ještě na dobrotu do Bistra Proti Proudu! Řeknu Vám, tam mě s dortíkama nikdy nezklamali! Mňam!


Ve středu mě ještě stihla moje milá kamarádka Debbie vyfotit outfit, který jste mohli vidět v předchozím článku. O Debbie Vám určitě ještě budu v budoucnu povídat :)


Ve čtvrtek brzo ráno jsme s Vaškem a kamarádem Liborem odletěli do Minnesoty. Letěli jsme přes Amsterdam, bez komplikací :)


Zůstáváme u rodiny Grossers, což je jedna z nejvíc pohostinných rodin na světe! Je to taková Vášova 2. rodina :) Hannah mi hned po příjezdu nalakovala nehty - no není to luxus :D !


V Sobotu jsme byli u rodiny Browns, kteří jsou naši kamarádi už delší dobu a  dvojčata Brownovi byli 2x na E-campu s Kostelem Jinak, takže jsme si fakt blízký. Bylo skvělý je zase vidět:)



Včera jsme šli ráno do New Hope Church, který s námi, jako s Kostelem Jinak, úžasně spolupracuje a já jsem za to hrozně vděčná! A potkala jsem se tam s Justinem, skvělým kamarádem a vedoucím amerického týmu, který přijíždí každý rok na English Campy :))


Po kostele jsme šli do Buffalo Wild Wings a dalšíma kamarádama. Prý se hrál nějaký důležitý zápas amerického fotbalu, ale tomu moc nerozumím haha :D


Včera večer jsme šli ještě na Fusion, setkání mladých dospělých v rámci New Hope Church, kde Vašek mluvil :) Fusion s Kostelem Jinak úzce spolupracuje a dokonce se k nám do Šumperka na 3 mesice teď nastěhuje jeden pár právě z Fusion :)

Mějte krasný nový týden!


You Might Also Like

0 komentářů