the change: Leňa Richterová

16:34 28. prosince 2014

koukejte v HD ;)

Je to tu! Další díl the change se slečnou, která rozdává radost, kudy chodí. Pojďte trochu víc poznat Lenču Richterovou.
Taak. Jmenuju se Leňa.

Občanským jménem Lenka Richterová a žiju v Šumperku, (juhuuu) kam jsem se přestěhovala především pro to, že chci, aby lidi v Šumperku znali Boha a z nějakého, mě ještě ne úplně pochopitelného důvodu, si myslím, že mě sem Bůh poslal, abych se podílela na Jeho „propagaci“ v tomto krásném městě. J Příběh o tom, jak jsem se dostala do Šumperka je fakt zábavná historka na delší povídání, tak se mě na to můžete klidně zeptat J a povím vám třeba i příběh o 3 postelích a 2 skříních. J

Pracuji jako sociální pracovnice. Ve své práci pomáhám především rodinám s dětmi, řešit jejich obtížné životní situace. Svou práci miluji a považuji ji za své poslání a způsob, jakým můžu, mimo jiné, ukazovat lidem, jaký je Bůh a pokračovat tak v Jeho poslání.

 Ne vždycky jsem však měla tento postoj. Do mých asi 18 let jsem žila životem, kterým jsem vůbec neukazovala na Boha, jak bych taky mohla, když jsem Boha vůbec neznala a nevěděla jsem o něm nic, nevěřila jsem, že vůbec nějaký Bůh existuje a upřímně řečeno mě to ani nezajímalo.

Poprvé jsem se o Bohu tak nějak víc dozvěděla skrze english camp, na který jsem jela poprvé, když mi bylo 18. (od té doby mám za sebou již cca 10 english campů) – miluju english campy, je to fakt skvělá akce, tak jestli o tom chceš vědět víc, koukni třeba SEM– až zpětně jsem si mohla uvědomit, že poslední 2 volná místa na tento camp, na která jsem se přihlásila já s mojí kamarádkou, nebyla vůbec žádná shoda okolností nebo nějaká náhoda, ale velice důmyslný a svrchovaný plán úžasného Boha, kterého jsem na english campu mohla poznat.

A tak jsem poznala Boha, Jeho bezpodmínečnou, dokonalou lásku, kterou nás miluje tolik, že byl ochoten obětovat život vlastního Syna, Ježíše Krista, aby vzal všechny naše hříchy na sebe, zemřel za nás na kříži a odpustil nám tyto hříchy a naše provinění proti Němu. Vstal z mrtvých a díky tomu můžeme mít věčný život a vztah s ním.

Mít vztah s Bohem je ta nejúžasnější věc, která mě mohla potkat. Mít osobní a intimní vztah se samotným Stvořitelem Vesmíru a Země je totiž nejvíc naplňující vztah, jaký člověk může mít.
A tak už mě nemusí trápit žádné rozbité vztahy, nebo neexistující vztahy, či pocity, které byly dříve u mě na denním pořádku: nikdo mě nemiluje, jsem zbytečná, cítím se osamělá, jsem k ničemu…
Dneska vím, že tohle jsou jen satanovy lži (ano, satan opravdu existuje, a je to pěknej prevít), kterými chce zničit můj vztah s Bohem.

Bůh mě (i vás) ale vidí jinak. Vidí nás jako své milované děti, krásné a jedinečné. Koneckonců „On nás stvořil a on je Bůh, ten chyby nedělá.“ (slovy klasika:Max Lucado) J

Ale díky Bohu dnes vím i to, že nezáleží tak úplně na mě, nebo na satanovi, jaký bude můj život, v tom smyslu, že můj život není vůbec o mě samotné, ale je o Bohu, který je svrchovaný, nekonečně spravedlivý a dobrý a hlavně dokonale svatý (miluju tento koncept :D J and guess what – můžete se mě na to zeptat ;- ) ).  A TAKY MÁ ÚŽASNÝ SMYSL PRO HUMOR. :D

Ježíš a ostatní křesťané se stali mou novou rodinou a mým obrovským privilegiem, díky Jeho úžasné milosti je nyní žít v Šumperku a oslavovat Boha ve své práci, ve svých vztazích, ve službě v Kostele Jinaka úplně ve všem, co dělám.

Hah, zní to jako krásná (Vánoční) pohádka s happy endem, cco? :D Ale každá pohádka má i své napínavé a někdy i doost temné zápletky, a tak i můj život, i po tom, co jsem se stala křesťankou pořád má některé dooost temné zápletky (jo, můžete se mě na ně zeptat :D ;) ale ten happy end taky bude a až přijde, tak všechny ostatní pohádkové happy endy strčí TAAAKHLE DO KAPSY! :D

You Might Also Like

0 komentářů