Kabát za 12 pětek

21:33 18. listopadu 2014

Jdu si takhle s kamarádkou Helčou projít sekáč. Neočekávám, že bych třeba něco našla. vlastně jsme tam opravdu vlezly náhodou. A najednou jsem ho viděla!! Nádhernej oversize kabát.


Boty mám taky ze sekáče a už 3. sezónu mě zachraňují. Je v nich kožíšek a jsou nepromokavé. Je to nějaká finská firma, ale bohužel název nepřečtu.


Tento účes jsem si poslední dobou hrozně oblíbila! Je mega jednoduchej a hlavně mi netahá vlasy. Na podzim mi nějak víc padají a je to docela depresivní. Vlasy jen stočím nahoru a sepnu skřipečkem, který má asi 1 cm a ve vlasech se ztratí (dá se sehnat např. v H&M). Po chvilce se to povolí a pak už to drží klidně pár hodin. Líbí se mi ten povolený efekt.


Po chvilce přemlouvání mě vyfotil můj nejdražší muž - i přesto, že tomu kabátu říká koberec a moc se mu nelíbí :D.



You Might Also Like

0 komentářů