49th KVIFF aneb Karlovy Vary ve dvou dnech

22:18 8. července 2014

Jak možná někteří z vás vědí, ve čtvrtek večer jsme s mojí dlouholetou kamarádkou Helenečkou jely do Karlových Varů prozkoumat, jak to tam na to slavným festivale chodí. Jely jsme v pátek dopoledne z Prahy a ráno jsme měly parádní snídani v mammacoffee s neuvěřitelným Angelem a  Irčou.





Na festival mě pozvala kamarádka Gábinka z ARTSu, co v KV bydlí. A BYLA TO PECKA! Nejen město a lidé, ale hlavně atmosféra. Atmosféra byla perfektní! Hrozně nám tam pomohla Gejbinka, protože se vyznala a ukázala nám i tajná zákoutí. Město celý čas festivalu mega žije.

Potkaly jsme se ta i s dalšíma holkama z ARTSu a poznaly jsme hromadu nových lidí, jejichž jména už odplynula do dály. Brala jsem o částečně, jako začátek mé "rozlučky se svobodou", haha. Byla jsem hodně nadšená a pořád jsem. Příští rok bych tam chtěla zajet na celý týden.

Dost mě tahle cesta i naučila. uvědomila jsem si, jak si někdy sobecky užívám den a neuvědomím si, že se celý den po někom jiném vozím. Helča je pro mě hodně blízkej člověk a myslím, že hlavně proto je pro mě jednoduchý ji opravovat a napomínat a dělala jsem to nevědomky dost často. Každopádně je silná kamarádka a umí mi to všechno hezky říct, takže to nakonec dopadlo skvěle.













                       

You Might Also Like

2 komentářů